Bezorging en verzendkosten

Hoe kunnen wij helpen?

Wat is de levertijd?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:30 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Wat zijn de verzendkosten?
  • In NL zijn de verzendkosten bij een bestelling onder de € 25 slechts € 5,95 en boven € 25 is de verzending GRATIS.
  • Naar BE zijn de verzendkosten bij een bestelling onder de € 35 slechts € 6,95 en boven € 35 is de verzending GRATIS.
Wie is de pakketvervoerder?

Je bestelling wordt bezorgd door PostNL. Volg hier je pakket.

Mijn geleverde bestelling is niet compleet.

Als je een grote bestelling hebt kan het zijn dat de bestelling is opgesplitst. Dit kan je zien in de track-en-trace van PostNL.

Je kunt natuurlijk ook contact opnemen met ons en je bestelnummer doorgeven met de producten die je mist, zodat wij het z.s.m voor je in orde kunnen maken.


Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Onze pakketten worden geleverd met PostNL, dit betekent dat de bezorger ervoor kan kiezen om het pakket bij de buren af te leveren. De bezorger zal dan een notitie achterlaten op welk huisnummer het pakket is bezorgd. Kan de bezorger het pakket niet afleveren dan laat de bezorger een kaart achter waarop je zelf een volgende bezorgmoment kan kiezen. Lees meer over de bezorgmogelijkheden van PostNL.


Volgens mijn track & trace is mijn pakket bezorgd, maar ik heb niets ontvangen!

Het kan zijn dat je niet thuis was en jouw bestelling door de bezorger bij de buren is bezorgd. Natuurlijk hoort de bezorger hiervoor een notitie bij je achter te laten, maar heel soms wordt dat vergeten. Controleer dus altijd eerst bij je directe buren, voordat je contact met ons opneemt.

Het is ook mogelijk dat jouw bestelling door PostNL retour is gestuurd vanwege een beschadiging, mogelijk een fout adres of andere oorzaak.

Kijk je track & trace na voor meer informatie. Wil je hier niet op wachten, neem dan contact op met de klantenservice van PostNL.